Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, 18 October 2015

V SIREH ~ Viral Cantik Luar dan Dalam

V SIREH ~ Viral Cantik Luar dan Dalam


V Sireh dicipta untuk kesihatan menyeluruh dan keanggunan wanita sejati. Di rumus khas oleh mereka yang arif tentang keperluan seorang wanita. Hanya Jauhari yang mengenal manikam. Tidak syak lagi, inilah sesuatu yang selama ini diimpikan oleh setiap wanita.

Produk yang mesti dimiliki minuman bernutrisi tinggi, sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumah tangga. V Sireh mampu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan paling utama ia sangat berkesan untuk membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga.

V Sireh adalah minuman berfungsi mewah untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan hidup alam rumah tangga. Dikomposisikan dengan bahan-bahan semulajadi mewah yang telah lama dibuktikan keberkesanannya dalam kaedah rawatan di alam Melayu.






v sireh
v madu asli
v akar serapat
v kacip fatimah
v kurma
v manjakani
v temulawak
v jarum mas
v herba-herba terpilih

 
Mekanisme V Sireh

BINA DARI DALAM DIRI wanita untuk faedah wanita (isteri) dan suami. V sireh yang kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina system rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri)



Keistimewaan V Sireh :-

* Membantu masalah keputihan yang sering dihadapi oleh wanita remaja dan dewasa.
* Membantu mengatasi masalah senggugut.
* Membina rahim.
* Mengecutkan rahim (bagi wanita lepas bersalin)
* Menyegarkan otot faraj.
* Menyempitkan faraj.
* Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin.
* Menambah kolegen dalam badan.
* Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
* Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
* Melegakan panas badan.
* Menyegar, menegang dan mengindahkan payudara.
* Membekalkan tenaga segera.
* Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan. Oleh itu ia sangat baik dan seolah-olah ia dirumus khas untuk wanita lepas bersalin...


Madu
Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh.


Sireh
Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan system peranakan.
Akar Serapat
Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan.

Kacip Fatimah
Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim serta membantu mengetatkan faraj.
Kurma
Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.
Manjakani
Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj.
 
Pueraria Mivifica Menganjalkan kembali payudara dan punggung 
Asta Xantin Agen Semulajadi pencerahan dan pemutihan semulajadi serta menaikan seri muka.
Jarum Emas
Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.
Asam Jawa
Kandungan `Flavonoid’ di dalamnya bersifat anti radang dan membantu pengeluaran peluh. Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.

Cara Pengambilan V Sireh

* 1 atau pun 2 sudu makan, 1 kali sehari (pada kebiasaannya, tindakbalas mula dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan

* selepas sebulan, minum V sireh 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh V sireh sepanjang sebulan pertama pengambilannya

* Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1/2 jam pengambilan V sireh.

* Gunakan sudu plastik – kerana V Sireh adalah produk berasaskan homeopati


Testimoni pengguna V Sireh...






Testimoni 1
Saya masih belum berkahwin.Terfikir utk mencuba produk V Sireh kerana terpegun dgn pengalaman kawan-kawan. Alhamdulillah, produk ini berjaya menyelesaikan masalah keputihan yg merunsingkan saya selama ini.Terimakasih V Sireh..


Testimoni 2
Alhamdullilah kerana V Sireh telah menyemarakkan semula perasaan saya yg semakin hambar utk melayan suami.Suami saya begitu terkejut dgn perubahan dan benar2 gembira.Payudara saya juga semakin montok .Tak sia2 saya mencuba V Sireh.Semoga rumahtangga saya semakin bahagia.


Testimoni 3
Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan V Sireh, hubungan saya dan pasangan semakin intim.Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti.Itu adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan V Sireh.Terimakasih kepada mereka yg mengenalkan V Sireh kpd saya.


Testimoni 4
Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak.Sebelum ini saya cukup sedih bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit semakin longgar.Kini , dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban" telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga kerana hanya sebotol V Sireh telah membolehkan saya melaksanakan tanggung jawab dengan lebih sempurna.
Testimoni 5 – dari seorang suami
Saya sudah berkahwin dan ada 2 orang anak..Masalah yg saya hadapi ialah isteri saya semakin dingin.Ada aje alasan nya ....kekadang saya bengang juga dgn keadaan begitu..Maklumlah ...kami masing2 masih muda. Kami kawin atas dasar cinta sama cinta......bukan pilihan orang tua.Satu hari isteri saya datang mintak maaf.......dia kata...bukan dia buat2 begitu tapi dah tak rasa nak bersama...Pelik jugak saya memikirkan nya.Saya suruh dia ikhtiar tapi dia kata.....dia malu.Saya janji dgn dia.......saya cuba cari dan jika saya harap sangat dia mesti ikut apa saja saranan saya.Satu hari saya terjumpa satu website.....agak menarik...itu pasal saya terus order..Kini isteri saya sudah makan 2 botol...Betul kan...? Saya dapat rasakan perubahan ..Mungkin tuah saya juga .Saya pesan dengan isteri supaya terus mengamalkan V Sireh...Terimakasih puan kerana susah payah mengepos sehingga ke Sarawak.


Testimoni 6.
Saya telah mengambil V Sireh sebanyak 3 botol. Kesannya ?
Keputihan – sudah hilang sepenuhnya.
Haid Tidak Teratur – sekarang haid datang tepat pada waktunya.
Migrain - Beransur2 pulih. Cuma kena tahan sakit sedikit sewaktu proses baik pulih.Gastric – Telah pulih sepenuhnya. Cuma ketika proses baikpulih, asyik sendawa.
Bahagian Rahim - Denyutan diperut dapat dirasakan ~ mungkin V Sireh sedang membaikpulih sistem rahim.
Bila bersama suami, tidak lagi kecewa sebab kebanjiran sudah kering.
Daya Kemutan – Semakin baik. Sekarang ni tiada masalah untuk bersama dengan suami 3 kali seminggu. Sebelum ini kalau suami ajak bersama seminggu sekali pun saya cuba mengelak.
Bangun Pagi - dulu selalu susah bangun pagi tapi sejak amalkan V sireh, paling lewat 6.15am dah tersedar. Tak lah lagi terlewar tuk solat subuh.Pada yg baru membaca tu, cuba lah....lupakan yg lain. Terima kasih pada kawan-kawan yang memperkenalkan V Sireh, yg mana melalui bacaan atas testimoni kawan-kawan semua telah mendatangkan usaha saya utk suami yg dikasihi. V Sireh ~ membuatkan diriku lebih berharga.


Testimoni 7.
saya pun nak buat pengakuan tentang kelebihan V Sireh.
Permulaan minum ~ bahagian payudara memang sakit sedikit, tapi selepas 2-3 hari memang nampak perubahannya, nampak semakin padat.
Bahagian Rahim - rasa berdenyut. Perubahan yang lain pula badan memang rasa letih sangat, mungkin kesan sampingan untuk membaik pulih sistem dalam badan.
Lepas hampir sebulan saya mengambilnya, alhamdulillah badan tak letih lagi. Dan semasa bersama dengan suami, bukan main senyum lagi dia. Alhamdulillah, V Sireh menceriakan kembali rumah tangga saya.


Pertanyaan mengenai V Sireh


Soalan : Selepas mengambil V Sireh seperti yang dicadangkan selama sebulan, apakah sukatan yang dicadangkan untuk mengambil V Sireh secara berterusan?
Jawapan : selepas sebulan minum V Sireh secara consisten, amalkan 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman badan yang telah dibaikpulih oleh sepanjang sebulan pertama pengambilannya V Sireh..

Soalan : Kalau lepas bersalin, bila boleh mula minum V Sireh? 

Jawapan : waktu yang paling selamat untuk ambil V sireh untuk orang dalam pantang bersalin adalah selepas beberpa hari bersalin. sebab di awal masa bersalin, tubuh badan kita tidak berapa kuat dan memang darah yang keluar pun banyak. ..jadi, V Sireh ni berfungsi untuk mengeluarkan saki baki darah kotor di penghujung nifas. 

Fakta ini saya dapat dari seorang pakar perubatan alternatif yang mengamalkan perubatan homeopati..sebab ada 9 bahan herba yang sangat kuat dalam satu botol V Sireh tu. kita hanya nak 'play safe'. sebab ini melibatkan kesihatan dan nyawa individu. tumpah darah yang banyak boleh menyebabkan kehilangan nyawa..jgn main-main. jadi, paling selamat, ambik  pada minggu ketiga dalam pantang. ini bukan satu andaian..tapi ini penerangan yang diberikan oleh doktor tersebut. memang V Sireh ni bagus, tapi kita kena ambil dengan cara yang betul dan selamat.

Soalan : Ibu yg sedang menyusukan anak boleh ke minum jus V Sireh ni? takut susu keringla....
Jawapan : V Sireh ni boleh diambil seawal lepas bersalin.. takde masalah kalau nak ambik kalau menyusukan baby.. V Sireh ni tak panas, tak menjejaskan pengeluaran susu badan...


Soalan : V Sireh ni ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?
Jawapan : Pemakanan Kesihatan atau Minuman yg tidak dikelaskan dalam kategori ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.


Soalan : Anak dara boleh ke minum V Sireh?
Jawapan : Boleh... terutamanya pada mereka yang ada masalah seperti keputihan dan period tak teratur.

Soalan : Kenapa V Sireh tak berkesan kepada sesetengah orang?

Jawapan : Sebab yang paling utama V Sireh tak berkesan adalah kerana ni tak pernah membuat proses Detox. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap khasiat yang terkandung dalam V Sireh pada tahap optimum. Kebanyakan mereka yang telah melakukan detox dan mengambil semula V Sireh, telah memberikan komen yang positif.
Walau bagaimanapun, sekiranya setelah minum sebanyak 2 botol mengikut cara seperti yang disarankan dan tidak mendapat sebarang kesan positif, tidak perlulah teruskan pengambilan V Sireh ini kerana mungkin V Sireh ni tak sesuai atau serasi dengan anda.


Soalan : Saya baru sahaja mengambil V Sireh, belumpun habis sebotol. Masalahnya bila bersama dengan suami bahagian kelamin saya terasa sangat sempit dan menyakitkan. Apa yang harus saya buat?

Jawapan : Kurangkan dos. Sekiranya sebelum ini anda mengambil 2 sudu pagi, 2 sudu malam sehari, kurangkan kepada 1 sudu pagi dan 1 sudu malam.

Bagaimana ingin dapatkan V Sireh?

Harga : 
RM39 sebotol (termasuk kos penghantaran) -Semenanjung Malaysia

RM43 sebotol (termasuk kos penghantaran) -Sabah & Sarawak.
 



Kami tidak bertanggungjawab atas produk tiruan yg dibeli dengan hg jauh lagi murah..
CONFIRM ORIGINAL 

------------------------------------------------------------

☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp
013-7674441





tunggu brg sampai depan pintu 
beli tanpa ragu -ragu

PENGHANTARAN: 
KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

No comments:

Post a Comment