Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, 31 May 2015

Pewiit Soap Murah Original


Risau JERAWAT Makin TERUK?

Tambah Lagi, Muka BERMINYAK

Mahu Penyelesaian SEGERA?

“391+ Wanita Telah Bebas Daripada Masalah Jerawat Kurang 3 Minggu.”



Sabun Pewiit dirumus khas 100% herba semula jadi iaitu formulasi bunga cengkih, kayu manis, kolagen dan vitamin C. Selamat digunakan dan bebas dari bahan kimia berbahaya. Paling penting, ianya lulus KKM.


“Manfaat Sabun Pewiit Untuk Anda.”

Sabun Pewiit, insya Allah, berkesan membantu anda:
 SUPAYA wajah anda bebas dari masalah JERAWAT yang TERUK. 
 SUPAYA wajah lebih licin. Dan Muka dah tak berminyak.
 SUPAYA menghilangkan parut jerawat yang dah bertahun-tahun ada di muka.
 SUPAYA Muka lebih Putih dan berseri



Jom Nyahkan MASALAH JERAWAT dengan SABUN PEWITT 

Dalam masa sebulan jer, jerawat2 pasir yg slama ni bertapak kat muka, hilang....sebelum ni dh abis duit bratus beli produk,tapi still x hilang...tp bila guna sabun ni jer,dh hilang jerawat2....kulit pun makin cerah…



KELEBIHAN SABUN PEWITT

  menghilangkan jerawat batu
 menghilangkan parut jerawat
 menghilangkan kesan jerawat
 memutihkan
  mengecilkan pori-pori kulit
  menyihatkan kulit(vitamin-c)
  menyegar kulit muka .
  mengawal minyak berlebihan
 mengekalkan kelembapan kulit
  menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
  kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
  membuang toksin pada wajah
  mengahalang blackhead dan whitehead


KANDUNGAN SABUN PEWITT

  extract bunga cengkih selepas hujan
  extract kulit kayu manis turun-temurun tok
  extract collagen
  vitamin C
® semua extract halal
® home made ....

  bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
  kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
 collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulihkan kulit dari kesan parut jerawat .
 vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..


Cadangan Penggunaan

✔ Sangat Mudah
✔ Hanya cuci muka pagi, tengahari dan malam (sblm tido)



Testimoni Pewiit Soap

Anis Hilang Jerawat Pasir Kurang 30 Hari

Saya Anis, dulu Saya mempunyai Jerawat pasir yang teruk. Saya sendiri tak suka dengan keadaan muka saya. Hari-Hari saya pandang wajah saya di cermin. Sambil berkata dalam hati, “Kenapa la jerawat kat muka ni tak hilang”.

Kadang-kala saya sendiri rasa cemburu dengan kawan-kawan serta orang-orang terdekat yang saya kenal. Mereka ada rupa wajah yang bebas dari jerawat. Tak berminyak. Kalau tengok muka tu licin je. Pernah tak anda rasa macam tu? Itulah saya suatu ketika dahulu.

Kini Kehidupan saya telah berubah 360 Darjah, Selepas Menggunakan Sabun Pewiit. Dulu setiap kali saya lihat cermin, saya benci dengan wajah saya, sekarang hari-hari saya mahu lihat cermin!

Kini saya rasa sifat kewanitaan saya sempurna kerana mempunyai wajah yang lebih licin bebas dari masalah jerawat! Semua rakan-rakan saya perasan perubahan pada wajah saya dan memuji-muji saya! Alhamdulillah.

Saya tahu anda pun mahu juga rasa perasaan yang saya rasa ni kan?

Teruskan baca cerita kedua. :)



Fizah, Jerawat Hilang. Kulit Makin licin

“Memang bagus. Alhamdulillah. Kesan jerawat dah hilang. Kulit licin dan lembap”




 Kulit Semakin Licin + Putih

“Kulit Saya semakin Licin dan semakin putih dengan penggunaan Sabun Pe-wiit. Syukur Alhamdulillah”


Jeragat dan parut dah semakin Hilang

Jerawat Semakin Mengecut dan Kering

“Syukur, Alhamdulillah. Jerawat saya dah semakin kecut dan kering. Tak sia-sia saya cuba produk ini.”

80% Jerawat dan Parut di muka semakin Hilang











Apa tunggu lagi? Tempah sekarang

 (Untuk penggunaan 30 Hari)

HARGA ASAL RM80

HARGA RUNTUH !!!!

1 Kotak = RM40 (sm) / RM45 (ss)
* free pos

______________________________

☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp
013-7674441

______________________________


No comments:

Post a Comment