Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Tuesday, 5 May 2015

DIANZ VITAMIN C MURAH , DENGAN HARGA PROMOSI

DIANZ VITAMIN C MURAH , DENGAN HARGA PROMOSI



NEW PACKAGING :-)

✔ Gabungan daripada extra berry.
✔ Menghasilkan vitamin C & E dan menggunakan collagen dari sumber ikan tilapia.
✔ Tidak memberikan kesan alahan jika anda alergik kepada seafood seperti collagen marine.
✔ Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 TAHUN KE ATAS.
✔ Ibu mengandung dan menyusu boleh ambil.

~ ALERGIK IKAN TALAPIA TIDAK DI GALAKKAN AMBIL ~



Bagi yg x berapa nak rajin merebus rumpai laut, ni ada option lain yg lebih ringkas...
Vit C&E + Whitening Collagen, chewable/hisap, boleh jg ditelan... rasanya masam2 manis..


VITAMIN C & E + WHITENING COLLAGEN 6000mg
(Dian'z Beauty & Health)



Masih ingat dengan EQA HELENA...adik cantik manis yg menjadi mangsa Toreh muka di KELANTAN...

beliau kini semakin pulih setelah mengambil DIANZ VITAMIN C sejak 3 bulab yang lalu



Manfaat Utama Dian'z Vitamin C & E
  • Untuk memutihkan kulit
  • Mengurangkan dan menghapuskan parut jerawat dan jeragat
  • Menbantu pertumbuhan sel baru
  • Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat,
  • resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap


Vitamin ini juga :
  • Mempunyai 6000mg whitening collagen
  • Vitamin ini meggunakan collagen ikan talapia
  • Berperisa Berry (Sweet-Sour) and chewable. Sedap
  • Produk Bumiputera dan dibuat di kilang bertaraf GMP 
  • No Gelatin dan semestinya HALAL dan selamat.
  • Mempunyai kelulusan dari KKM sebagai makanan tambahan.

Sijil kelulusan kementerian kesihatan dian pixy ent
KLIK UNTUK LEBIH JELAS
Sesuai untuk mereka yang berumur berapa : 
  • Sesuai untuk mereka yang berumur 16 tahun ke atas.
  • Wanita hamil dan ibu yang menyusu boleh consume jugak.
  • Lelaki dan perempuan boleh consume


Cara Makan :
  • Boleh di isap, kunyah atau telan.
  • 1 biji pada waktu malam sebelum tidur.
  • 1 biji pada waktu pagi selepas breakfast.
  • Jika U Olls ada gastric makan 1 biji selepas sarapan sahaja

NOTED : UNTUK EFFECT YANG CEPAT , INTAN NASIHATKAN U OLLS STOP AMIK CAFFIEN, MINUMAN BERKARBONAT & ALCOHOL ... MAKE SURE MINUM BANYAK AIR MASAK... 

Testimoni : 


Kenapa mesti pilih Dian'z Vitamin C & E
  • Mendapat kelulusan kkm (kementerian kesihatan malaysia) tidak seperti syarikat lain yang menyatakan ia selamat tanpa bukti.
  • Dua gabungan hebat vitamin C & E 12000 mg dan ia termurah dan
  • pertama di malaysia.
  • Kesan seawal 3 hari di jamin SELAMAT dan berkesan.
  • Telah mendapat lebih 60 feedback positif selepas sebulan produk di pasarkan.
  • Tablet yang sedap dan boleh di isap.

Satu botol ada 60 biji / Tahan sebulan



Top question ! Kenapa muka sy naik jerawat ? Perlu ke minum air masak /
plain water yg byk jika ambil dian'z vitmain ?
Kita kalau tak ambik apa2 supplement pun, seharusnya kena minum banyak air kan. Maybe 3 liter. Kalau dapat 1.5 liter sehari pun dah ok. Jerawat akan naik sebab toksik dlm badan tak leh keluar sebab uolls minum sikit air. Bila kita makan supplemt.. ia akan try reduce semua toksik dlm badan.. tapi bila air tkde.. nak keluar melalui pe? so muka naik jerwt sikit2 time makan supplemt sebelum dpt kulit yang cantik. Kalau uolls tak larat sampai 3 litter, cukup memadai dengan satu botol air 1.5 liter tu sehari. Disiplin itu penting ya.



























Dianz Vitamin C (60 biji)
1 botol RM80 (sm) / RM85 (ss)
                                                          * free pos 

BORONG DIANZ VITAMIN C ?
sila sms / whatsupp 013-7674441




tunggu brg sampai depan pintu 
beli tanpa ragu -ragu



PENGHANTARAN: 



KAMI MENGUNAKAN POS LAJU

SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp
013-7674441

No comments:

Post a Comment