Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Wednesday, 26 November 2014

Qu Puteh Murah Dan Berkesan

Qu Puteh Murah Dan Berkesan

Qu Puteh Adalah Produk Minuman Kesihatan dan Agen Pemutih

Hot Selling !!!

Qu Puteh Berkesan Dalam Masa 7 Hari Mengatasi Sehingga 10 Kali Keberkesanan Suntikan Botox

Qu Puteh menjadikan setiap inci tubuh anda luar dan dalam untuk sentiasa kelihatan awet muda, berseri dan bersinar bak mutiara. 

Mampu mencerahkan kulit 45% cerah dalam hanya 7 hari sahaja!

6 Manafaat Utama Qu Puteh ialah: 
# Anti penuaan & anti kedutan
Membantu menghalang jangkitan selsema dan jangkitan saluran pernafasan.
Menganjal, melembabkan, mencerahkan kulit
Mengurangkan selulit

Mengurangkan masalah keguguran rambutMeningkatkan kadar metabolisma badan


Dapatkan Qu Puteh Sekarang!

Harga Promosi Qu Puteh:
RM215 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g
 
 Qu Puteh Pek Lama Qu Puteh Pek Baru

Hanya bancuh serbuk Qu Puteh dengan air masak dan minum

Cara Pengambilan Qu Puteh:
Ambil 1 sudu teh Qu Puteh dan campurkan dengan segelas air putih biasa.
  # Kacau dan minum 2 kali sehari ketika perut kosong ( sebelum sarapan pagi dan makan malam
Sebaik-baiknya elakkan minum kopi dan minuman berkafein lain seperti teh, coke dan sebagainya
Bagi umat Islam bolehlah amalkan bismillah & berselawat ke atas nabi sebelum minum.


Apakah bentuk Qu Puteh?
Qu Puteh berbentuk serbuk yang mudah larut dalam air.
Ia berperisa epal yang sedap diminum.

Untuk menyediakannya anda boleh kacau dalam gelas atau boleh juga di shake.


Anda akan merasai perubahan dalam masa 2 - 7 hari setelah pengambilan Qu Puteh.


Apakah Qu Puteh?
Serbuk Ajaib Qu Puteh merupakan formulasi terbaru dengan gabungan bahan aktif yang terdiri daripada L-Gluthathione, Kolagen, Stem Sel dari Epal, Anggur, Rose, Tomato, Rosell dan Argan. 


Qu Puteh mampu merawat Masalah Rambut Gugur Dan Tumit Pecah. 

Ia berupaya menambah tenaga untuk orang yang selalu keletihan atau inginkan tenaga ekstra. 

Sesuai untuk lelaki, wanita, ibu hamil & menyusu dan remaja.
Memberikan anda lebih keyakinan dengan penampilan anggun, menawan, licin dan lebih putih.

Qu Puteh bukan sahaja memberi kecantikan luaran bahkan juga kecantikan dalaman kerana kandungan 6 jenis stem cell buah-buahan yang tinggi kandungan Vitamin A, B3, C, D dan E ianya melindungi organ dalaman dan membersihkan darah dalam badan.














Apa kata pelanggan sebelum menggunakan Qu Puteh?
"Dulu saya alami masalah senggugut yang teruk, sehingga saya terpaksa mengambil cuti dan terlantar di rumah."

"Semasa hamil, kulit saya sangat kusam dan tidak bermaya sehingga suami menegur menyebabkan saya berasa sangat malu. Badan saya mudah penat menyebabkan aktiviti saya terbatas."
"Saya seorang pelajar, kertas kerja yang banyak menyebabkan saya cepat stress, badan saya juga kurang bertenaga kerana banyak berjaga pada waktu malam mengulang kaji pelajaran, dan juga menyebabkan wajah saya kelihatan penat dan tidak berseri...""Umur saya mencecah 50-an, banyak masalah yang mengganggu seperti kurang bertenaga, sakit badan, kulit kendur, muka kusam, badan menggeleber... menyebabkan saya rasa seperti sangat tua dan malu untuk berdepan dengan orang ramai..."
Semua masalah di atas sudah dapat diatasi dengan pengambilan Qu Puteh. Alhamdulillah.

Kepada anda yang mengalami masalah yang sama dapatkan Qu Puteh sekarang!


3 Kandungan Utama Qu Puteh ialah:

Vitamin C
Collagen
Gluthathione

Qu Puteh Dengan 6X Stem Cell (epal, anggur, tomato, rosell dan argan) dan collagen 400000mg Telah Terbukti Berkesan!

6 Fakta Penting Produk Qu Puteh

Qu Puteh adalah keluaran bumiputra Islam
Di buat oleh pengilang berstatus GMP
Halal Dan Selamat
Qu Puteh Tidak mengandungi Gelatin
Selamat untuk di minum oleh ibu hamil dan menyusu
Qu Puteh selamat dan berkesan!


Qu Puteh Menyihatkan Anda:
Qu Puteh sesuai diambil oleh lelaki & perempuan sekurang-kurangya berumur 13 tahun.
Qu Puteh juga sesuai untuk orang yang mempunyai alahan kepada makanan laut (seafood).
Qu Puteh boleh meringankan penyakit resdung
Pengidap sakit kencing manis & darah tinggi boleh mimum Qu Puteh.

Sakit kaki, sakit lutut dan tumit kaki boleh dilegakan dengan pengambilan Qu Puteh ini.
Formula yang berbeza dengan produk lain yang terdapat di pasaran.

Ramai telah mencuba Qu Puteh dan belum mengecewakan sesiapa lagi. Kulit sihat & cantik dalam masa kurang dari 1 minggu sahaja!!

Qu Puteh Sesuai Untuk Ibu Mengandung & Menyusu badan

Antaranya khasiat Qu Puteh ialah:
Mempunyai kandungan anti oksidan yang amat tinggi.

Boleh mencegah berlakunya barah.

Memusnahkan radikal bebas

Menghalang dan mengelakkan regangan kulit dan kedutan

Menggalakkan gigi, tulang, tisu, kulit & tulang rawan tumbuh dengan sihat
Melindungai kulit anda dari pancaran sinar UV yang merbahaya
Mencerah dan memutihkan kulit
Memberi keseimbangan PH pada kulit anda.
Membantu mencegah jerawat dan memudarkan jeragat
Memberikan warna kulit yang serata dan memudarkan tompok-tompok hitam pada kulit
Masalah rambut gugur akan dikurangkan
Menguatkan sistem imunisasi (kekebalan terhadap penyakit)
Membuang segala toksin yang terkumpul dalam badan anda
Menyihatkan organ dalaman kerana ia mempunyai kandungan protin dan vitamin yang tinggi.
Berkhasiat untuk lelaki & wanita, wanita hamil dan remaja berumur 13 tahun ke atas.

Qu Puteh Merupakan Formulasi Baru: 
Bahan aktif dalam Qu Puteh terdiri daripada L-Gluthathione, collagen, stem sel epal, anggur, ros, tomato, rosell dan argan. 

Qu Puteh mempunyai kesan yang hebat untuk mencerahkan kulit dan menjadikan kulit lebih anjal. 

Melambatkan proses penuaan seawal 3 hari sahaja.
Merawat masalah rambut gugur 
Menghilangkan masalah tumit pecah. 
Memberi dan menambah tenaga 
Sesuai untuk Wanita, Lelaki, Ibu Hamil dan Remaja


Ramai orang, lelaki dan wanita telah mencuba Qu Puteh dan belum mengecewakan sesiapa lagi. Kulit sihat & cantik dalam masa kurang dari 1 minggu sahaja!!


Soalan Lazim
Soalan 1. Bagaimana cara penyimpanan Qu Puteh? Perlu masuk dalam peti sejuk tak?

Jawapan: Cara penyimpanan biasa sahaja, pada suhu bilik, tak perlu peti sejuk (peti ais).


Soalan 2. Bila tarikh luput?
Jawapan: Qu Puteh luput selepas 2 tahun.


Soalan 3. Bagaimana cara penggunaan Qu Puteh?
Jawapan: Kaedah Penggunaan Qu Puteh dan Cara Amalannya

1 sudu teh (sudu kecil) serbuk Qu Puteh dikacau atau dishake dalam segelas air masak (150 - 250ml air).

  1. Ambil Qu Puteh 2 kali sehari, sekali di waktu pagi 1 atau 2 jam sebelum sarapan pagi dan sekali lagi di waktu petang 1 atau 2 jam sebelum makan malam atau minumlah sebelum tidor.
  2. Untuk anda beragama Islam, baca bismillah dan selawat 7 kali sebelum minum Qu Puteh.
  3. Jika boleh elakkan minum minuman berkafein seperti kopi, teh, cola dan energy drinks. Cola ialah minuman yang dibuat menggunakan pewarna karamel, kafein dan pemanis yang terdiri dari gula atau sirap jagung fruktos tinggi.
  4. Minum lebih air masak (kalau boleh 3 liter sehari) untuk mendapat kesan yang lebih baik lagi. Air masak boleh membantu mengeluarkan bahan-bahan toksin dari sistem badan anda.

Soalan 4. Berapa lama untuk lihat kesan Qu Puteh?

Jawapan: Testimoni yang biasa kami dapat dari pelanggan-pelanggan kami ialah 5 hari.


Soalan 5. Bagaimana dengan masalah jerawat? Bolehkah Qu Puteh menghilangkannya?
Jawapan: Ya, Qu Puteh berkesan untuk menghilangkan jerawat dan boleh mengurangkan parut-parutnya samada parut lama dan baru.

Soalan 6: Qu Puteh buatan Malaysia ke?
Jawapan: Ya, Qu Puteh adalah buatan Malaysia.

Soalan 7: Ada hadiah percuma tak kalau beli Qu Puteh?
Jawapan: Buat masa sekarang tiada sebab Qu Puteh masih dalam tempoh promosi. Harga biasa RM268, harga promosi sekarang RM226.

Soalan 8: Saya sedang hamil 8 bulan dan akan bersalin pada bulan depan. Saya mempunyai ketumbuhan (cyst) di luar rahim. Bersaiz 2.5cm. Bolehkah Qu Puteh membantu menghilangkan cyst tersebut?
Jawapan: Biasanya Pamoga boleh menghilangkan cyst.

Soalan 9: Boleh tak gunakan kedua-dua sekali Pamoga dan Qu Puteh ketika hamil? Pamoga untuk cyst dan Qu Puteh untuk kulit?
Jawapan: Tak digalakkan ambil Pamoga ketika hamil. Qu Puteh boleh ambil tapi ambil 1 sudu teh (sudu kecil) dikacau dalam segelas air masak dan minum sekali sehari sahaja ketika perut kosong di waktu pagi atau waktu malam sebelum tidur.

Soalan 10: Selepas bersalin bolehkah saya mengambil kedua-dua Pamoga untuk hilangkan cyst tersebut dan Qu Puteh untuk kecantikan?
Jawapan: Seminggu atau 2 minggu selepas bersalin ambil Qu Puteh sekali sehari (1 sudu teh/sudu kecil dikacau dalam segelas air masak) pada waktu malam ketika perut kosong dan ambil Pamoga pada waktu pagi ketika perut kosong.

Soalan 11: Bagaiman saya nak pastikan Qu Puteh memang boleh diamalkan untuk ibu menyusu sebab saya menyusu badan, saya risau susu berkurang?
Jawapan: Qu Puteh boleh diamalkan oleh ibu menyusu badan sebab Qu Puteh hanya mengandungi stem sel dan kolagen. Qu Puteh tidak ada bahan kimia hanya vitamin.

Soalan 12: Pasal kolagen ni, saya keliru sikit. Saya baca kat blog, Qu Puteh boleh diambil oleh orang yang alergik makanan laut (seafood) sebab Qu Puteh tiada kolagen. Jadi sebenarnya Qu Puteh ada kolagen atau tidak?
Jawapan: Itu bermaksud Qu Puteh tidak mengan kolagen marin, tapi mempunyai kolagen pemutih gluthathione dan kolagen buah. Kolagen ada banyak jenis.

Soalan 13: Betul tak botol kecil Qu Puteh beratnya 400g dan harga RM198?
Jawapan: Ya, betul.

Soalan 14: Macamana dengan masalah acne (jerawat) dan muka mudah berpeluh?
Jawapan: Ya, Qu Puteh boleh mengatasi masalah acne dan muka mudah berpeluh kerana ia mengawal pengeluaran peluh dari liang roma.

Soalan 15: Qu Pueh saiz 600g tahan digunakan selama 2 bulan, Saiz mini 400g tahan berapa lama?
Jawapan: Qu Puteh botol 400g tahan sebulan.

Soalan 16: Cara minum 1 sudu setiap kali, sudu teh (kecil) atau sudu besar?
Jawapan: Sudu teh (sudu kecil).

Soalan 17: Jika terlebih minum (lebih pengambilan) apa akan terjadi?
Jawapan: Tiada apa-apa, cuma ia akan lebih cepat habis, tak sampai 2 bulan lah jika botol 600g.

Soalan 18: Berapa jam sebelum atau selepas makan baru boleh minum Qu Puteh?
Jawapan: Minum 1 - 2 jam sebelum makan semasa perut kosong.

Soalan 19: Jika saya mengambil Qu Puteh dan kulit dah jadi putih, tiba-tiba dia stop, apa akan berlaku?
Jawapan: Tak ada apa, hanya kulit kita kan kalau tak ada pelingung macam kulit muka la, kalau kita keluar rumah tak pakai apa-apa mesti ada effect kan? Betul tak? Macam tu jugak Qu Puteh, tak makan tak jadi apa-apa, tapi sinar uv semua tu akan buat kulit kita jadi kusam la, tak ada penjagaan.

Soalan 20: Saya berumur 16 tahun, nak tanya, tak ada side effect bahaya untuk dalaman kan? Sebab macam be yang saya makan tu, side effect dia kecutkan rahim, takut jugak.
Jawapan: Tak ada side effect.

Soalan 21: Adakah produk Qu Puteh ni boleh diminum oleh wanita mengandung? Adakah memberikan kesan kepada kandungan atau lain-lain kesan?
Jawapan: Wanita mengandung boleh minum untuk tenaga dan banyakkan susu badan. Anak akan jadi lebih putih. 3 bulan ke atas boleh minum.

Soalan 22: Apakah nama syarikat yang mengilang Qu Puteh?
Jawapan: Nama syarikat ialah Vida Beauty. Qu Puteh adalah anak syarikat Vida Beauty, Pamoga.

Soalan 23: Qu Puteh dah berdaftar dengan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia)?
Jawapan: Qu Puteh bukan ubat, jadi tidak perlu KKM.

Soalan 24: Qu Puteh dah dapat tanda halal?
Jawapan: Qu Puteh dah lulus JAKIM, ada tanda halal. Qu Puteh adalah produk buatan Malaysia dan dari bumiputera Islam.

Dapatkan Qu Puteh Sekarang!

Harga Promosi Qu Puteh: 

RM215 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g


Soalan 25: Qu Puteh ada kesan sampingan (side effects) tak? 
Jawapan:  Tidak ada.

Soalan 26: Saya seorang ibu yang menyusukan bayi. Adakah apa-apa kesan pada ibu? Kesan kepada bayi?
Jawapan: Qu Puteh boleh membanyakkan susu ibu dan bayi akan lebih putih, insyaallah.

Soalan 27: Ada pantang larang ke bila kita minum Qu Puteh ni? Misalnya kita tak boleh minum kopi ke?
Jawapan: Ya, tak boleh minum minuman berkafein seperti kopi, teh, air cola, energy drinks dan lain-lain, (tengok label sebelum minum). Jika sudah jadi habit, kurangkan seberapa yang boleh.

Soalan 28: Adakah Qu Puteh selamat untuk pesakit kanser rahim, ada kesan sampingan tak? 
Jawapan: Untuk mengubati kanser rahim minumlah Pamoga. Jika ingin minum Qu Puteh untuk kecantikan, ambil 1 sudu teh (sudu kecil) sahaja di waktu pagi dan Pamoga bolehlah minum waktu malam jika nak. Juga banyakkan juga minum air masak.

Soalan 29: Kalau baru hamil tak ada kesan sampingan ke minum Qu Puteh ni?
Jawapan: Hamil 3 bulan baru mula minum Qu Puteh.

Soalan 30: Qu Puteh boleh diambil dengan produk lain tak? Berapa jangkamasa yg perlu diambil antara Qu Puteh dengan produk lain?
Jawapan: Boleh, jangkamasa dengan produk lain ialah sejam.

Soalan 31: Kuku saya kelihatan lebam (bila kesejukan), pucat dan warna kecoklatan sebab dulu saya mempunyai tabiat menggigit kuku. Bolehkah Qu Puteh atasi masalah ini?
Jawapan: Boleh.

Soalan 32: Kulit muka saya tak sekata, ada bahagian berminyak dan ada yang kering hingga kadang-kadang menggelupas. Bolehkah Qu Puteh mengatasinya?
Jawapan: Boleh.

Soalan 33: Saya cepat penat, selalu keletihan, Ada kalanya tidur dah cukup tapi masih penat bila bangun tidur. Saya bekerja di team park. Bolehkah Qu Puteh mengatasinya?
Jawapan: Boleh.

Soalan 35: Saya berminat nak cuba Qu Puteh tapi sekarang saya amalkan ferwhite & maixara. Macam mana tu?
Jawapan: Boleh ambil Qu Puteh, tapi habiskan ferwhite dulu.

Soalan 36: Boleh guna sudu biasa atau mesti guna sudu plastik untuk Qu Puteh?
Jawapan: Boleh guna sudu besi pun.

Soalan 37: Saya ni ada banyak parut jerawat. Saya akan berkahwin sebulan lagi. Berapa lama Qu Puteh akan menampakkan kesan bagi menghilangkan parut?
Jawapan: Jangkamasa menghilangkan parut bergantung pada hormon anda. Boleh mula ambil dari sekarang untuk kesan pengurangan atau menghilangkan parut.

Soalan 38: Qu Puteh ada berapa jenis sebenarnya? Sebab saya ada ternampak botol purple dan botol pink? Apa bezanya Qu Puteh tulisan warna purple dan warna pink?
Jawapan: Qu Puteh ada sejenis saja. Bezanya ialah warna purple packing lama dan pink packing baru.

Dapatkan Qu Puteh Sekarang!
Harga Promosi Qu Puteh: 
RM200 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g
100%ORIGINAL
PENGHANTARAN: 
KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp  ke 

013-7674441

No comments:

Post a Comment