Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, 5 October 2014

EPHYRA COLLAGEN ; MURAH & ORIGINAL


Epyhra ni hot product yang dijual oleh blogger2  femes  antaranya 
diana ishak & peej burhan

Duta produk pulak tentulah memey suhaiza yang cun melecun ni..
harga kami memang spesel
berminat 

sms/ whatapp 
0137674441



Apa itu Ephyra?


Ephyra ialah sejenis minuman collagen enak dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.
Siapa Yang Memerlukan EPHYRA?

  • Umur 25 dan ke atas
  • Kulit Kering & kedut
  • Kulit kusam & kendur
  • Pigmentasi dan kulit bermasalah (jerawat)
  • Proses Pemulihan lambat
  • Mudah Rasa Penat
  • Daya Ingatan Merosot
  • Sakit-sakit badan / sendi
  • Metabolisma rendah

Kesan pengambilan Ephyra 

1) kesan hari pertama ~ kulit jadi lembap & rasa lebih bertenaga


2) kesan hari ke-2 ~ kulit lebih mulus, jerawat makin mengecut & pelawasan makin lancar


3) kesan hari ke-3 ~ kulit makin cerah & mula nampak glowing , jerawat makin kecil dan menghilang. 


4) kesan hari ke-7 ~ jerawat sama sekali terus hilang bersama parut semakin pudar ~ menghasilkan kulit yang gebu & flawless : bukan setakat muka malah keseluruhan badan akan rasa putih mulus.


Ada juga yang mengalami penurunan berat badan sebanyak 2-3 kg dalam minggu pertama minum Ephyra.







See, ramai tau yg  bg feedback boleh kurus. Yg nak kurus, amalkan ambik Ephyra sebelum makan. Nanti korang akan rasa kenyang je. Yg nak tambah berat badan, amik Ephyra selepas makan nasi.








Khasiat dan keistimewaannya

1.Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri

2.Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh

3..Membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat

4. Membantu memulihkan masalah kulit eczema

5. Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus

6.“Astaxanthin” menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit

7. Menguatkan rambut dan melambatkan uban ,Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar

8 .Melancarkan sistem pencernaan dalam  badan, menurunkan berat badan dan mengawal nafsu makan 

9.Mengurangkan kadar kolesterol dan menjauhi risiko sakit jantung

10.Membantu menyeimbangkan tekanan darah 

11.Meningkatkan tenaga dan daya ingatan

12. Meningkatkan sistem ketahanan badan. 

13.Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia

14. Melegakan kesakitan sendi dan arthritis

15. Melegakan kesakitan pedih ulu hati dan gastrik dalam perut.

Cara Pengambilan Ephyra


1) Ambil 1 paket sehari sebelum sarapan atau sebelum tidur.
2) Untuk kesan lebih cepat, boleh ambil 2 kali sehari iaitu waktu pagi dan malam.
3) Tuangkan 1 paket Ephyra ke dalam gelas yang berisi air suam 180ml. Elakkan dari mencampurkan      dengan air panas dikhuatiri akan memusnahkan nutrient yg ada di dalam collagen Ephyra.
4) Kacau sehingga larut dan sedia untuk diminum.

note: minum air putih banyak at least 12 gelas sehari supaya toksin dalam badan senang dikeluarkan.





Kandungan Ephyra


1.Kolagen Ikan Laut Dalam
- kolagen tulen yang dihasilkan daripada spesis ikan putihlaut dalam dari PERANCIS
- Mengembalikan keremajaan kulit anda
- Mengandungi agen antioksida semulajadi yang melindungi sel-sel daripada radikal bebas.
- Menyokong penambahan lapisan kolagen untuk mengekalkan keanjalan kulit yang sihat dan dan tegang.

2. Buah Acai
- Buah Keajaiban dengan manfaat yang besar, seperti anti-penuaan, anti-bakteria, anti-kanser, anti-radang dan  menguatkan sistem kardiovaskular
- Kaya antioksida, mampu untuk mengurangkan risiko mempunyai kanser dan membantu melambatkan proses penuaan.
- kaya dengan sumber vitamin dan mineral, termasuk kandungan tinggi omega 6 dan omega 9
- Kaya dengan serat pemakanan, membantu untuk meningkatkan kesihatan sistem kardio vaskular, saluran penghadaman dan membantu mengawal paras kolesterol.

3. Gam Akasia
- Membantu meningkatkan tahap kolesterol HDL (kolesterol baik) dalam badan
- Membantu menyingkirkan toksin berbahaya yang terkumpul dalam sistem pencernaan
- Kaya dengan Serat yang menyerap toksin yang kemudiannya dikeluarkan melalui proses penghadaman

4. L-glutathione
- memperbaiki kulit untuk menjadi lebih lembut,halus dan dan lebih muda
- Satu agen yang kaya antioksida yang melindungi kulit terhadap kerosakan sel hasil proses pengoksidaan sekaligus melambatkan proses penuaan.
- Mengurangkan proses pembentukan pigmen , memberikan kulit anda penampilan yang lebih cerah dan berseri
- Membuang toksin dari dalam badan untuk meningkatkan sistem imunisasi

5. Asthaxanthin
- Memulihkan kesakitan sendi,sakit otot dan arthritis.
- Sangat bagus untuk mengurangkan kedutan dan garis halus, meningkatkan tahap kelembapan dan keanjalan kulit, menjadikan kulit lebih halus dan cerah berseri
- Meningkatkan daya tenaga dan stamina dalam badan

6. Serbuk tomato
- Mengandungi banyak vitamin A dan C
- Berkhasiat tinggi untuk meneutralkan radikal bebas yang berbahaya dalam aliran darah
- Membantu pesakit kencing manis untuk menjaga tahap gula darah mereka di bawah kawalan
- Vitamin A dalam tomato akan membuat rambut anda kuat dan berkilat,juga bagus untuk mata, gigi dan tulang.

7. Acerolla ceri
- Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan , menguatkan hati, memperbaiki keadaan kulit  dan meningkatkan keupayaan badan untuk memulihkan dan memperbaharui tisu dengan cepat
- kandungan vitamin C yang tinggi dapat meransangkan pembentukan kolagen dalam badan, yang dapat menggantikan sel kulit menjadi sihat, halus dan lebih anjal.
- Membantu menguatkan sistem imunisasi dalam badan dan melindungi daripada penyakit kardiovaskular dan  masalah mata

8. Marigold bunga ekstrak
- Mengandungi pelbagai  karotenoid antioksida 
membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, atau molekul berbahaya.
-berkesan dalam merawat pelbagai masalah kulit radang, kulit berjerawat dan eczema
- Menstabilkan kelembapan pada kulit anda, sekali gus ini bermanfaat bagi mereka yang mempunyai kulit yang sangat kering dan sensitif

9. Superberry
-diketahui mengandungi kandungan antioksida yang sangat tinggi.
-melindungi sel dari pengoksidaan dan meneutralkan radikal bebas.
-sumber terbaik untuk Vitamin C, Zat Besi, dan Potassium. 


Status Halal, KKM & Lab Report




Testimoni Ephyra 2014

29 September 2014


Testimoni ni khas utk mereka yg ada parut jerawat berlubang dan fed up guna macam2 produk tapi kulit masih tak licin. Seeing is believing, baby. hehe.


Parut Jerawat Berlubang Jadi Licin Selepas Minum 25 paket Ephyra





7 August 2014


Hi korang, dah lama tak share testimoni baru Ephyra kan? Ni sy nak update pasal feedback customer yg amik Ephyra. Jom baca!

Ni gambar pengasas Ephyra, Pn Amiza. Beliau sendiri amalkan collagen Ephyra sejak 2 tahun yg lepas.




"Makin hilang sembab bawah mata sejak amalkan Ephyra"


Feedback ibu menyusu yg consume Ephyra:



Duta Ephyra: Memey Suhaiza










2 July 2014

U olls, jom baca apa benefit yg u olls dapat kalau consume Ephyra dalam bulan Ramadhan:


Ni ada few feedback dari customer yg turun berat badan bila ambik Ephyra. Sape yg nak kurus tu, harus cuba Ephyra sebab dia mmg membantu utk lose weight. Tak caya baca ni:


"Since saya minum Ephyra ni, saya dah turun dari 48kg-43kg. Saya pun tak sangka Ephyra boleh tu
runkan berat badan"



"Salam sis, i dah try seminggu lebih, memang berbaloi muka ada perubahan, PERUT KEMPIS"



Ni testimoni  paling latest, June 2014. Perhatikan kulit beliau, glowing kan?








"Dulu muka jerawat menggerutu teruk. Sekarang parut pun tak ada"





"Rashes jerawat halus tu dah hilang.. bekas jerawat pun pudar dah"





"Memang nampak sangat kesannya, kulit I cerah, parut jerawat pudar, masa I pergi sekolah minggu lepas semua orang tegur"





"Dulu kulit muka I banyak blackspot cos I active sangat main netball tengah panas...sejak my gud fren kenalkan I dgn Ephyra, banyak blackspot I dah pudar"






"watie elite pon dah minum ephyra "












"Dulu kulit saya kusam kak, saya ni umur baru 23 tahun, tapi sbb kerja menjahit sampai lewat malam buatkan muka saya kusam tak bermaya..Tapi x sampai sebulan saya minum EPHYRA, alhamdulilah, saya lebih bertenaga, kulit mula nampak perubahan, sampai mak pun tegur katanya kulit cerah berseri2..glowing katanya..Wah, sukanya saya..thanks kak..thanks EPHYRA!"


 

































Soalan Lazim



1. Mengapa kolagen ikan terhidrolisis lebih tinggi khasiat daripada struktur kolagen ikan biasa?
EPHYRA diformulasikan dengan kolagen ikan dihidrolisiskan (unit kecil molekul) yang membenarkan kolagen untuk diserap serta-merta oleh sel-sel dan memberikan hasil yang optimum.


2. Mengapa antioksida penting & bagaimana ia memberi kesan kepada kita?
Antioksidan mengandungi pelbagai keajaiban untuk kesihatan kita secara keseluruhan. Badan kita terdiri daripada 100 trilion sel.
Antioksida adalah bahan-bahan yang melindungi sel-sel dalam badan secara keseluruhan terhadap kesan-kesan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan sel-sel, dan dikaitkan dengan pelbagai masalah seperti penyakit jantung, kanser, artritis, Alzheimer, kolesterol tinggi dan penyakit-penyakit lain. Oleh itu, antioksida dalam badan kita bertindak sebagai perisai kepada sel-sel badan anda.


3. Apakah EPHYRA?
EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Iadirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, L-glutathione, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold dan Superberry.


4. Bilakah masa terbaik untuk mengambil EPHYRA?
Anda boleh ambil EPHYRA pada waktu pagi sebelum sarapan pagi atau pada waktu malam sebelum tidur.
Dos pagi: penyerapan maksimum ketika perut kosong sebelum makan.
Dos Malam: membaiki dan memulihkan sel-sel badan  semasa tidur.


5. Pada umur berapakah anda boleh mula menggunakan Perkhidmatan EPHYRA?
Kolagen  akan berkurangan sepanjang hidup kita (bermula dalam 20 kami), sekali gus membawa kepada proses penuaan.
Tanda-tanda untuk kulit bahawa pengeluaran kolagen telah kurang :- Peningkatan kedutan & garis-garis halus, Kulit mengendur,Kulit bertukar menjadi kering & kasar, luka lambat sembuh & parut lambat pudar,Rambut  menjadi semakin nipis & membosankan
Kajian mendedahkan bahawa pada usia 30 dan ke atas, tubuh akan kehilangan kolagen pada kadar 15% setahun. Apabila anda adalah 60, badan anda telah mengurangkan pengeluaran kolagen kira-kira 45%.
EPHYRA sesuai & selamat untuk digunakan untuk semua golongan dewasa. Individu digalakkan untuk bermula awal untuk mendapatkan hasil yang diingini.

6. EPHYRA akan menyumbang kepada pertambahan berat badan?
Tidak, EPHYRA adalah minuman berkalori rendah dengan kandungan lemak, oleh itu ia tidak akan menyumbang kepada penambahan berat badan dengan penggunaan jangka panjang. Malah, kolagen membantu dalam membina otot tanpa lemak yang membantu untuk membakar lemak dalam badan.


7. Berapa lama keputusan boleh dilihat selepas mengambil EPHYRA?
EPHYRA telah menunjukkan keputusan cemerlang selepas 2 minggu penggunaan. Ia menganjalkan kulit anda, mencerahkan & mengekalkan kelembapan kulit anda untuk lebih tegang,halus dan lembut, lebih muda cerah berseri.


8. Bolehkah saya mengambil lebih daripada 1 paket sehari dan akan ada apa-apa perbezaan?
Satu sachet setiap hari adalah mencukupi. Bagi individu yang mempunyai kulit yang bermasalah, dinasihatkan untuk mengambil 2 paket ( 2 kali – pagi dan malam ) untuk kesan lebih cepat.

9. Bolehkah lelaki mengambil EPHYRA?
Ya. Ia adalah sesuai untuk lelaki kerana EPHYRA membantu untuk kulit lebih sihat dan bersih, memerangi keletihan, tekanan & meningkatkan imunisasi. EPHYRA juga tidak mengandungi bahan berkaitan hormon wantia yang boleh mengakibatkan kesan terhadap hormon lelaki.



BERMINAT??
JOM ORDER.

1 BOX EPHYRA (30 SACHET)

HARGA PASARAN
RM 197.00 SM/ RM 207.00 SS

HHARGA KAMI!!
RM 165 SM/ RM 175.00 SS

FREE POSTAGE

100%ORIGINAL

KAMI ANTARA STOKIS YANG SAH.




PENGHANTARAN: 
KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp  ke 

013-7674441 (AZRENA)

No comments:

Post a Comment