Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Monday, 1 September 2014

SPARKLING DIVA COLLAGEN BOOSTER



SPARKLING DIVA COLLAGEN BOOSTER
HARGA : RM90 SM RM95 SS

GILA RUGI TAK CUBA! 


COLLAGEN MELETUP DALAM MULUT???? BIAR BETUL!! 

PIPI SAYA PINKY & PUTIH UOLLSSS....

MACAM TAK PECAYA MELETOP UOLLLS DALAM MULUT 

SPARKLING DIVA COLLAGEN BOOSTER ! HOT HOT HOT !!!! TERBARU
 DI PASARAN ! PERMINTAAN SEMAKIN MEMUNCAK !!

MURAH TAUUUU... RM 90 SAJEEEE.... 
LET'S POP POP POP KPOP! 
SPARKLING DIVA COLLAGEN BOOSTER 
KOREAN TECHNOLOGY

EXTRA WHITENING EFFECT


Fungsi Utama Sparkling Diva :

. Kuasa Pencerahan lebih pantas menggunakan Teknologi KOREA.
. Mudah & Praktikal hanya 1 sachet sehari.
. Hanya perlu kemam ia berperisa strawberry burst yang sangat sedap!
. Ia juga boleh di campur bersama minuman kolagen anda yang lain.
. Melembapkan & Menghaluskan kulit
. Mengurangkan rekahan pada tumit.
. Mata lebih bercahaya.
. Anti Penuaan & Anti Jerawat
. Rahsia Awet Muda 
. Melembapkan bibir
. Menguatkan kuku & Rambut
. Collagen Booster Pertama di Malaysia.

APAKAH KELAINAN SPARKLING DIVA DENGAN YANG LAIN?
Kelebihan yang ada pada SD adalah anda akan rasa flavor yang sangat unik
 dengan bahan berkualiti Gred A bila masuk mulut kemam akan ada bunyi 
pop pop iaitu dari effect fruit enzyme. Memang pelik tapi ianya unik dan sangat 
sedap !
Anda akan tertawa sendiri apabila pertama kali mencuba Sparkling Diva
ini ia dirangsang dengan kaedah kemam mengunakan lidah dan penyerapan lebih 
cepat.

JIKA SAYA MEMANG MENGAMBIL MINUMAN KOLAGEN TAKDE 
EFEK KE JIKA SAYA AMBIL SPARKLING DIVA?
Untuk pengetahuan anda Sparkling Diva adalah booster iaitu tambahan untuk 
mereka yang mengambil minuman collagen supaya ia memberi kesan lebih 
cepat.Tiada masalah sekiranya anda minum minuman kolagen jenama lain 
bergabung dengan Sparkling Diva.

APAKAH KANDUNGAN SPARKLING DIVA?
Ok Sparkling Diva mengandungi kolagen dari salmon fish yang GRED A , 
birdnest, fruit enzyme, apple stemcell phytocelltec, rye plasenta, pearl dust, 
vitamin C, vitamin E, pati sayuran, hyaluronic acid n etc. Ia membantu 
meningkatkan keanjalan kulit 50kali ganda.

SESUAI UNTUK SEMUA ATAU BAGAIMANA?
Produk Sparkling Diva ini sesuai untuk semua generasi dari remaja ke atas. 
Pek sangat mudah di bawa kemana sahaja.Pasti ramai yang akan jatuh 
cinta dengan produk ini. Rasa yang sangat sedap strawberry burst memang 
ramai akan gilakan nya.



NAK CANTIK TAK? Collagen Meletup dalam mulut?? mesti semua 
tak pernah dengar kan .. Erin Malik pun dah start consume 
Sparkling Diva produk terbaru yang Mengegarkan


=== NAK PUTIH PINKISH GLOWING === KULIT SEKATA SELURUH BADAN ===

 
RM90 Jer untuk 20 sachet paling best produk ni boleh diambil 
sebagai booster if korang ada minum minuman kolagen yang lain. 
MUDAH DI SIMPAN RINGKAS DAN SANGAT SEDAP.











BERMINAT MENCUBA?


JOM ORDER SEKARANG..


 

Harga  : 20 sachet / box

RM90 (SM) / RM94 (SS)
* free pos



************************************************************************


STATUS PRODUK :


READY STOCK. BOLEH TERUS ORDER..


**************************************************************


Untuk Order : 


☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp ke 


013-7674441

No comments:

Post a Comment