Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Tuesday, 23 September 2014

BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB


 
 BVR-GOLD SCRUB

kulit yang sebelum ni tak sekata dan tak berapa nak cerah sekarang dah gebuuu..
tangan tu penting bagi perempuan tau..tangan yang 
cantik semestinya menjadi idaman setiap wanita..

yelaa, sape tak nak muka dan tangan sekata kan.tak de la asyik menyorok je tangan tu..
banyak faktor penyebab tangan lebih gelap dari muka, salah satu sebabnya ialah 
muka lebih mendapat penjagaan dari kulit tangan..muka sentiasa kene belai 
dgn pelbagai krim, sebaliknya, tangan ni, sebulan sekali pun 
belum tentu dpt rasa sentalan scrub buang daki kan..


MUKA dah cantik dan cerah tapi SAYANGNYA tangan gelapp...!!

Untuk menjaga kecantikan jgn hanya tumpukan pada muka sahaja, badan pun mesti putih 
gebu selaluuu. Hapuskan daki yang ada dan dapatkan kulit yang cerah dan lembut. Tiap2 hari kulit anda terdedah dengan kotoran
lebih baik sental dengan produk BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB.
Jangan biarkan kotoran bertempek pada badan anda.




DIGUNAKAN KHAS UNTUK :-

✔ Ketiak
✔ Tangan dan lengan
✔ Celah peha
✔ Tempat2 yg berdaki degil.

KANDUNGAN BVR BUBBLE LICIOUS 
GOLD SCRUB

✔ Vitamin C
✔ Vitamin E
✔ Collagen
✔ Milk
✔ Pure Smooth Salt
✔ Micro Pure Gold

BERAT : 200 GRAM


KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS 
GOLD SCRUB

✔ Mencerahkan dan memutihkan kulit
✔ Melicinkan kulit
✔ Menegangkan kulit
✔ Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA
✔ Melembabkan kulit
✔ Menghilangkan parut
✔ Menanggalkan daki lama dan degil
✔ Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap
✔ Menghaluskan kulit












fuhh.mmg 100% organic dan soft pada kulit..
perbezaan dapat dirasai selepas beberapa sentalan je tau..
haa, selain tu,GOLD SCRUB ni bukan boleh sental tangan je tau, ia boleh disental 
kat mana2 je bahagian badan anda yg anda nak nmpk cerah tau mcm ketiak, 
celah peha, kaki, lutut dan mana2 jela..
rugiii kalau tak cubaa..
betol2 terbaikk lahh..

Gunakan BVR Bubble Licious Gold Scrub untuk pencerahan bahagian 
badan yang optimum.

BERMINAT??
JOM ORDER.

HARGA PASARAN

RM 70.00 SM/RM 75.00 SS

HARGA KAMI!!

RM 65.00 SM/RM 70.00 SS

FREE POSTAGE

100%ORIGINAL
KAMI ANTARA STOKIS YANG SAH.


PENGHANTARAN: 
KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp  ke 

013-7674441

No comments:

Post a Comment