Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, 15 December 2013

HARUM MALAM ATASI BAU BADAN

Harum Malam pemikat hati 


Bau badan merupakan perkara yang mana tidak ada seorang pun yang sukakannya.Malah mereka sendiri tidak sedar samada badan mereka berbau atau tidak.Hanya orang disekeliling kita sahaja yang menyedari perihal ini.Mungkin orang disekitar kita berani menegur.Untunglah kalau ditegur.Kalau tidak?Macam mana kita nak tahu ye?

Kalau dah tak suka,baik tegur depan-depan dia.Tapi secara baik la.
Berikut merupakan penyebab badan berbau:
1.Kurang menitik beratkan kebersihan diri
2.Pengambilan makanan yang tidak seimbang
3.Gangguan genetik
4.Ketidakseimbangan hormon
5.Stress
6.Penyakit

Kadang-kadang akibat kuat bekerja dan peluh berlebihan juga boleh membuatkan badan berbau.
Tapi takkan la kita nak pergi mandi 2 jam sekali semasa bekerja gara-gara badan berbau kan?
Jadi dalam entri kali ini, 
kita akan kongsikan kepada anda produk yang boleh mengatasi bau badan ini



 HARUM MALAM 

Harum Malam, membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ianya dapat mencegah

 masalah dalaman wanita, memberi tenaga dan menambahkan stamina untuk aktiviti seharian.

KELEBIHAN HARUM MALAM :-

- membantu menyegar & menyihatkan badan.

- mencantikkan & menaikkan seri wajah.

- membantu menghilangkan bau badan & mulut

- melegakan panas badan.

- menegangkan payudara.

- memulihkan rasa rapat.

- mengencang otot kewanitaan.

- menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.

- menambah keharmonian suami isteri.

- menyihatkan rahim.

- mencantikkan payudara agar sihat & montok.

HARGA:

RM39 WM / RM43 TERMASUK POSLAJU





Kandungan Harum Malam

1x1.trans Harum Malam Pemikat Hati




Membantu Mengatasi Keputihan


Pada mereka yang mempunyai masalah keputihan yang teruk sampai berbau boleh la try 

Harum Malam. Cuba dan tengok kesan dia macam mana. Insyaallah boleh membantu
 anda mengatasinya.













So  Sesuai juga untuk anak-anak yang remaja lebih-lebih lagi perempuan sebab bila diorang 
dah start akil baligh, selalunya diorang akan alami masalah bau badan. Al-maklum la
 hormon baru nak stabil. Macam kita dulu-dulu la hehehe..... 









 LEBIH MANTAP, KETAT DAN NIKMAT!


✔ Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual
✔ bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
✔ Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
✔Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi 
masalah kerap kencing
✔ Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
✔ Mengurangkan tekanan dan tension
✔ Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan
 kedutan

ANTARA KHASIAT LAIN HARUM MALAM...

1. Membantu menyegar & menyihatkan badan.
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
4. Melegakan panas badan.
5. Menegangkan payudara.
6. Memulihkan rasa rapat.
7. Mengencang otot kewanitaan.
8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
9. Menambah keharmonian suami isteri.
10. Menyihatkan rahim.
11. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.


Golongan yang sesuai ambil HARUM MALAM :-

✔ WANITA BERKAHWIN

✔ ANAK DARA

✔ WANITA BERPANTANG

✔ SESUAI UNTUK YANG MENYUSUKAN ANAK

✔ SESUAI UNTUK USIA 50 KE ATAS


Bagaimana Rasa Harum Malam??

Kalau yang susah nak makan ubat tu jangan risau sebab rasanya memang sedap.

Rasa MADU. Memang sedap. 

Cara nak makan pon mudah saja amik 2x sehari. So saya amik waktu pagi

 before breakfast dan sebelum tidur.


Cara penggunaan Harum Malam

Pagi: 1 sudu sebelum sarapan
Malam: 1 sudu sebelum tidur
(seeloknya guna sudu plastik kerana mengandungi madu)

** Lagi sedap if simpan dalam peti sejuk

p/s; 
* Time period boleh minum
* Halal jakim semua ada. dah lebih 7 tahun dalam pasaran.. complete




BERMINAT MENCUBA?
JOM ORDER SEKARANG..
HARGA KAMI :
1 BOTOL = RM39(S), RM45(S/S)
3 BOTOL = RM100(S), RM110(S/S)
5 BOTOL = RM145 (S) , RM155 (S/S)
10 BOTOL = RM255 (S) , RM265 (S/S)
250ML / botol
- harga termasuk kos pos laju -


MACAMANA NAK ORDER ?

Boleh isi form diatas
@

sms / whatsupp azrena  @ 013-7674441

No comments:

Post a Comment