Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, 3 November 2013

VITAMIN C 1000MG

Kami merupakan pengedar sah VITAMIN C 1000mg dari Pahang Pharma..Belian Borong Dialu-alukan...HG KAMI ADALAH YANG TERMURAH DI PASARAN



Harga Vitamin C 1000mg Pahang Pharma (100 biji)
1 botol RM70
2 botol RM125
3 botol RM180
5 botol RM270
* free pos semenanjung


Harga Borong Vitamin C 1000mg Pahang Pharma (100 biji):
min 6 botol  RM50/sebotol = 300
min 12 botol  RM45 /sebotol = 540
* termasuk pos semenanjung


 

Vitamin c 1000mg Pahang Pharma
KKM No : MAL06051404X
RE-PACKAGING
Harga :
30 biji RM40 (SM)
30 biji RM45 (SS)
* free pos

Kebaikan :

-Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri

-Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata

-Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema

-Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut

-Anti penuaan dan anti kedut

-Mengatasi masalah resdung dan alahan

-Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar 
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi

-Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti

-Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

-Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka dan pengeluaran hormon anti-stress

-Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi

-Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya

-Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas

-Membantu tubuh menyerap zat besi yang berlebihan, berguna dalam rawatan anemia

-Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah dan menurunkan paras kolesterol dalam darah

-Merawat jangkitan saluran kencing

-Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain

-Dijual hanya oleh pengedar sah sahaja, Jangan takut atau ragu dengan Vitamin ini

Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.


Golongan yg perlu ambil Vitamin C :
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mengambil supplement kolagen dan glutathione (mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan)
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

Cara Pengambilan :
-Telan 1 biji tablet vitamin C setengah jam selepas sarapan atau sebelum tidur.
-Amalkan minum banyak air kosong (sekurang-kurangnya 2.5-3 liter sehari) bagi melancarkan pembuangan toksin serta membolehkan penyerapan vitamin secara optimum oleh badan.



AMARAN KERAS: 
ELAKKAN DARI MINUM BERSAMA KOPI / TEH / CARBONATED DRINK



SAY NO TO CRACK HEELS WITH VITAMIN C


TESTIMONI VITAMIN C 1000mg


Tak sampai seminggu dah nampak perubahan ketara...hanya dengan vit c 1000mg pahang pharma...produk terbaekkkk!!!


Kulit menggelupas teruk disebabkan salah penggunaan kosmetik...hanya 3 hari dgn vit c 1000mg, alhamdulillah..dah senyum lebar adik manis ni...::)))



hilangkan ruam??? dah semestinya....rugi tak cuba


"lingkaran hitam bawah mata dah kurang, badan makin cergas dan bacaan hb semakin ok..."


"muka dah tak berminyak...semakin segar.."



"....jerawat dah kecut, kulit kering dah ok, kulit nampak cerah..sembelit dah takde, penghadaman dah ok....HANYA with vitamin c shj..""" alhamdulillah








ambil Vitamin C bru 3 mggu lebey :) xpakai mekap2 bagai..juz bedak johnson baby ja...dlu siap ngn krim n compact powder... tu pn kusam..kalo time pnas, muka berminyak cam leh goreng ikan....tapi skrg, knfiden sket kot nk kuaq umah xpkai bedak pun :P [sila abaikn muka sy yg tembam yg selepas tu yerr]


week 1 : nampak x muka alia byk kan jerawat.minggu yg sgt stress dan kerja non-stop without rest.so hasil dia adalah muka yg jerawat.tadaaa ~

week 2 : without make up jgk.tapi jerawat da makin kurang and slow naek.tapi still nampak parut.hee :D
week 3 : seee,muka da kurang parut kannn.tapi pakai make up pon stil nampak kan parut walaupon da kurang.
week 4 (photo taken on 3.3.12) : supriseee ~tadaaa,gamba last week,dgn confidentnye da start pakai make up sb parut da x dah!bukan hanya alia yg puas hati,tapi jiran sanak saudara semua da tego.semua tunggu nak order bila gaji masuk :)


Anda Tertanya-tanya………..

S: Kandungan Vitamin C
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!

S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesanya.

S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.

S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.

S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: Tak perlu. Ia hanya vitamin.

S: Mengandung boleh makan?
J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.

S: Menggemukkan?
J: Tidak

Jadi apa tunggu lagi? Anda cuba, anda cantik, anda suka! 

• Vitamin C dgn ketinggian 1000mg setiap capsule sama seperti kita inject vit c dalam badan untuk whitening.
• Kebaikan produk ni kita tidak perlu sakit kena cucu jarum hanya telan dengan air sahaja dan mengandungi antioxidant yang tinggi dan baik untuk kecantikan kulit.
• Secapsul 500mg bersamaan dengan 10 x biji oranges, 1000mg bersamaan 20 x biji oranges dan hanya pengedar sah sahaja yg boleh jual.
• Sangat bagus untuk kulit muka dan seluruh badan..akan kelihatan cerah berseri,putih dan mulus
• Sesuai untuk wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
• Sesuai untuk ibu mengandung
• Sesuai untuk ibu yang menyusukan baby(air susu akan banyak)
• Sesuai diambil ketika period
• Memudarkan parut2 dimuka dan badan.
• KKM approve
• 100% halal



Harga Vitamin C 1000mg Pahang Pharma (100 biji)
1 botol RM70
2 botol RM125
3 botol RM180
5 botol RM270
* free pos semenanjung

Nak order ??
Boleh isi form kat atas 
@ sms / whatsupp 013-7674441

No comments:

Post a Comment