Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Friday, 18 October 2013

KAPSUL TUNJUK LANGIT

ADIK SAYANG ABANG CHENTA ~~ ORDER LA SEKARANG!! TAKKAN MENYESAL PUNYA ^_* JAMU TUNJUK LANGIT - KHAS UTK SUAMI TERCINTA..^_*


Kapsul tunjuk langit memang hebat sesiapa yang dah kena penangan nyer pasti sengeh dan terangkat kening ... Anda beli anda untung 

Mengandungi Nutrisi Semulajadi Kesihatan dan Meningkatkan Tenaga Keseluruhan Badan.

Merawat: 


-Kencing manis,


-Darah tinggi,


-Darah rendah,


-Masalah jantung,


-Kolestrol tinggi


-Gout


-Sakit sendi


-Strok


-Gastrik


-Masalah t
idur


-Migrain

-Resdung


-Sembelit


-Buasir


-Keletihan


-Melancarkan perjalanan darah


-Melambatkan pembekuan darah


-Meningkatkan kecergasan badan


-Meningkat tenaga batin



CARA MKN JAMU 


Mkn 1 biji sehari slps mkn mlm.


minum air suam secukupnya

ADIK SAYANG ABANG CHENTA ~~ ORDER LA SEKARANG!! 


TAKKAN MENYESAL PUNYA ^_* 


ADA KELULUSAN DARI PUSAT RACUN NEGARA USM

 BUAH TUNJUK LANGIT 

memang ler menakjubkan ciptaan Allah itu.. pokoknya tinggi dan memang buahnya tumbuh tegak menunjuk langit..

KHASIAT BUAH TUNJUK LANGIT:-
VITAMIN A,DIETARY FIBER,POTASSIUM,VITAMIN E,CALSIUM,VITAMIN B6,MAGNESIUM,SODIUM,VITAMIN B,PROTEIN,VITAMIN B1,IRON,VITAMIN D,FOLIC ACID ,CARBOHYDRATE.

Buah Tunjuk Langit ini di kunyah begitu saja oleh orang-orang kampung untuk mengubati penyakit2 kencing manis, darah tinggi dan jangkitan2 virus atau bakteria seperti selsema, batuk, jerawat, resdung dan demam. Rasanya yang teramat pahit dan sifat alkalinya dapat membuatkan sistem perdarahan badan kita lebih kuat untuk melawan dan membunuh bakteria/virus yang cuba menyerang Ianya juga amat berkesan untuk memberi tenaga seperti hilangkan mengantuk bila badan keletihan.
 

TESTIMONI2 KAPSUL TUNJUK LANGIT

TESTIMONI 1 TUNJUK LANGIT ~ 27/2/11 4.10PM
" Salam....bolh than powernya..terangkat....u ...baru 6 hari mkan tu...rasa lain ckit...aksinya...kahkahkahkah.apa pun tq ye....klau hbis nati....insya'Alllah oder lagi.

"TESTIMONI 2"
alhamdulillah...hasben sy mkn bertenaga sjk mkn kapsul tnjk langit nie...xckp tdo skang ni jg ank pun die dah xmengeluh..blk keje lwt mana pun smpt bergurau dgn sy dan ank2 lg...xmcm dlu lg...alhamdulillah...TQ sgt2 akak ye..

"TESTIMONI 3
TESTIMONI KAPSUL TUNJUK LANGIT ~ 19/4/2011 SELASA 12.34PM
"Alhamdulillah, sjak guna tunjuk langit tu, hubby kami da semakin pulih..dia kata, tak yah da nak makn ubat darah tinggi klinik..doktor pun kata, pressure darah dia da smakin ok..

"TESTIMONI 4
30/5/2011 SELASA"
Mmang bksn mkn pil tnjk lngit.b'ang air kcl,tlalu lma n puas,air plk wne mcm nscfe.dlu skjp jw,x puas n wne pn jrnh.bdn pn sht btnga n mta x rsa mgntuk.mmg bgs.

"TESTIMONI 5
June 11, 2011 at 8:08pm"sy dh mkn jamu tunjuk langit,dlm 2 mggu..kelakian sy naik mndadak bla wife sntuh,wife pn aper ag tkjut laaaa.bru mlm jmaat lpas test power,peh mnkjubkn.. 55 minit mndayung smpai ke muncak,puas hati wife n sy rsa trserlah kjntanan sy.mlm tu 3 round,kul 11 mlm,3pg n pas subuh...x rasa ltih sgguh.kjntanan sy asyik tnjuk langit jew...air mani pon pekat.puas hati. "




Ramai yang telah mencuba dan kagum dengan keberkesanannya..terutama yang menghidap kencing manis-kandungan gula jadi stabil selepas 5 hari,yang pakai insulin pun dah stop suntik..

30BIJI DLM 1 BTL
Kuantiti Pengambilan :

1 biji sehari selepas makan - untuk mengekalkan kesihatan.
1 biji 2 atau 3 kali sehari untuk rawatan dan penyakit kronik


Bahan 100% dr herba buah TUNJUK LANGIT.

HARGA :

KAPSUL TUNJUK LANGIT (30 BIJI)


RM40(S/M)


RM45 (S/S)

free pos


boleh isi form di atas @


sms / whatupp Azrena 0137674441

No comments:

Post a Comment