Pages

Doa Murah Rezeki

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu

Borang Pesanan

Nama
Alamat Emel (Sila Semal Spam Box Jika Tidak Menerima Butiran Pesanan)
No. HP
Alamat Penghantaran
Senarai Pesanan (Nyatakan Item dan Kuantiti)

This HTML form was created by Freedback.

Tuesday, 14 April 2015

JUS DELIMA PAMOGA MURAH & ORIGINAL

Kandungan Jus Delima Pamoga Vida Beauty:-
Air R.O, Sebatian Gamat, Pamogranete, Madu, Omega-3; Minyak Ikan, D-alpha-Tocopherol (Vitamin E), Klorela, Vitamin B6, Vitamin B1, Beta-Karotena.
HARGA PASARAN RM168.00
HARGA Kami :RM150.00 (SM) / RM 156.00 (SS)

Minuman tambahan yg sgt sesuai untuk :- Angin ahmar, buasir, bengkak, darah beku, Gastrik, penawar bisa gigitan binatang, keperluan serat kepada badan, untuk kulit kaki pecah, kulit melecut, luka dalaman perut, usus dan ketumbuhan, lemah otot, gaut, radang, menaikkan seri wajah, mengawal suhu badan, mengawal tekanan darah tinggi, kencing manis, masalah jantung dan ginjal, masalah kitaran haid dan dalaman wanita, merawat dan menjaga organ dalaman, awet muda, memperbaiki kerosakan tisu, meredakan alahan dan alergi, pedih ulu hati, batu karang, luka pembedahan, sistem percernaan, keracunan makanan, sembelit, sakit sendi, rambut gugur, ulser, digunakan selepas bersalin dan sistem peranakan, sesuai juga untuk tumbesaran dan kecergasaan kanak-kanak.

Antara testimoni-testimoni para pelanggan yang telah mengamalkan Minuman Kesihatan Pamoga :
  1. buasir dapat dihindari dan kulit tidak lagi kelihatan kusam.
  2. masalah alahan dan batuk kering semakin berkurangan.
  3. menghilangkan resdung dan sakit kepala.
  4. kulit kelihatan sihat dan gebu, masalah kekurangan darah dapat diatasi.
  5. tekanan darah tinggi kembali normal.
  6. kulit kelihatan sihat dan gebu, kitaran haid menjadi normal.
  7. tekanan darah menjadi normal, masalah kolesterol tinggi dapat diatasi, berat badan menurun dan masalah resdung dapat diatasi.
  8. kencing manis semasa mengandung (Alhamdulillaah ibu dan bayi selamat)
  9. kulit semakin cerah dan gebu.
  10. terdapat sedikit demi sedikit perubahan pada ketulan tiroid, masalah sakit lutut semakin pulih.
  11. masalah bengkak-bengkak kaki dan kebas-kebas tangan pulih. berat badan menurun.
.
BUAH DELIMA (PAMOGRANATE)
Buah delima adalah salah satu buah yang terdapat di dalam syurga yang kaya dengan unsur zat besi. Buah delima atau dari segi saintifiknya Punica granatum mempunyai pelbagai keistimewaan, selain dari sedap dimakan ,ia juga mempunyai kebaikan dari segi kesihatan.Zat besi yang terdapat dalam buah delima dianggap sebagai unsur penting dalam pembentukan darah merah. Seseorang yang kekurangan zat besi akan mengalami penyakit anemia. Dengan hanya sebiji buah delima mampu memberi khasiat yang banyak kepada kita. Buah Delima mempunyai kadar antioksidan yang paling tinggi diantara buah-buahan yang lain.
Delima, sejenis buah lain yang disebutkan di dalam Al-Qur`an, mengandung potassium yang besar volumenya, selain dari mineral-mineral lain seperti fosfor, kalsium, besi, dan sodium, dan vitaman-vitamin A, B1, B2, B3, dan C. Bereaksi bersama sodium, potassium mengatur ekuilibrium air tubuh dan menjaga detak jantung agar tetap normal..(bagi ibu dan perkembangan fetusnya). Dengan memelihara keseimbangan kadar potassium-sodium, buah ini juga menunjang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi secara teratur( kajian mendapati rahim wanita lebih utuh/kuat sesuai dengan kepekaan nya menunjang pergerakan bayi yg dikandung) , mencegah edema, dan mengurangi kadar gula yang beredar di dalam darah ( ibu yang baru pertama kali mengandung atau lebih dari 3 kali pregnancy No.). Delima menghilangkan rasa letih otot dan memungkinkannya bergerak dengan mudah,dan juga menguatkan jantung.

KHASIAT BUAH DELIMA


Antara khasiat buat delima mengikut buku perubatan Parsi termasuk :
Membaikpulih fungsi hati dan limpa
Mencuci buah pinggang dan salur kencing
Membantu penghadaman
Membuang lemak-lemak berlebihan
Menambah tenaga
Mengelakkan alahan bagi wanita mengandung
Mengubahsuai hormon bagi wanita menopause
Membaiki sistem pembersihan dan pengaliran darah
Merawat @ membaikpulih pesakit kencing manis
Menambahkan tenaga dan mengelak dari penyakit lemah tenaga batin
Mencantikkan kulit
Dari kajian perubatan moden Jus Delima mempunyai khasiat-khasiat lain seperti:-
Mengurangkan pengumpulan lemak di dinding pembuluh darah, mengelakkan dari salur darah tersumbat dan mengeras yang menjadi punca penyakit jantung
Mengurangkan tekanan darah sebanyak 5% di kalangan pesakit tekanan darah tinggi jika mengambil Jus Delima sebanyak 50cc setiap hari selama 2 minggu
Menghalang pembentukan sel barah payu dara Di Jepun terdapat laporan yang menggalakkan pengambilan Jus Delima dalam membantu mengubati penyakit jantung, tekanan darah tinggi, menambah tenaga, untuk kecantikan kulit dan banyak lagi khasiat lain .
Dalam perubatan Yunani dan homeopati, delima dapat mengubati cirit birit, sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi dan kurang lawas penghadaman.
(Plants Of The Quran oleh Dr M I H Farooqi)
Ada juga yang mengatakan jus buah delima ni adalah “natural viagra”
Wallahua’lam…
——————————————————————————————-

MURAH, JIMAT, BERBALOI-BALOI!
BERMINAT 

SMS / WHATAPP :

013- 7674441 (azrena)

Saturday, 11 April 2015

V GRIP : SERUM PENGETAT VAGINA DALAM 5 MINIT

V GRIP : SERUM PENGETAT VAGINA DALAM 5 MINIT

V GRIP : SERUM PENGETAT VAGINA DALAM 5 MINIT


Poster 3 kecik

PERHATIAN!


Post ini hanya ditujukan kepada mereka yang mempunyai masalah di bawah sahaja.


Rindukan malam pertama? 

Rindu suasana ketika ‘bersama’ suami ketika malam pertama?

Ingin memikat suami setelah lama tidak ‘bersama’?

Agak longgar selepas bersalin?

Suami kurang memberikan perhatian?

Suami kerap mengeluh kerana Miss V kurang NGAM?


Apa yang anda perlukan untuk mencapai ini semua?

Kacip Fatimah - Khasiatnya adalah untuk mengimbangi, membina dan mengharmonikan sistem rahim wanita untuk merangsang kehamilan yang sihat. Selain itu, menyihatkan dan merapatkan bahagian faraj serta mencegah kegatalan di faraj dan mencegah keputihan.

Manjakani - Sebiji buah manjakani mempunyai khasiat dan faedah menyeluruh yang begitu besar. Buah ini digunakan untuk kesihatan di tahap optimum dalaman dan luaran.Ia mampu mengetatkan faraj,menegangkan kulit dan menjadikannya bercahaya cantik, payudara yang terletak indah dan rahim yang terletak elok kedudukannya.

Senamaki- Berfungsi untuk mempercepat aliran hasil pencernaan di usus serta mampu meningkatkan hasil pencernaan dan meningkatkan peristaltik usus yang menjadikan proses pembuangan semakin lancar.

Ubi Jaga - Kegunaan utama ubi jaga ialah sebagai afrodisiak iaitu tertumpu untuk merangsang seks. Selain itu ia mampu meningkatkan tenaga seksual lelaki dan menambahkan sesitiviti, menguatkan kekerasan dan membolehkan lelaki pelbagai umur untuk menikmati seks yang lebih kerap dan lebih lama.

Jangan risau lagi, kami ada penyelasainya termudah untuk anda. Rahsia sebenar untuk hebat di ranjang. Suami suka, isteri lena. Memperkenalkan V-GRIP(Serum Pengetat Vagina). Si dia pasti tersenyum puas tak terkata. Semua ramuan di atas ada di dalamnya.



Kenapa anda perlukannya?

  • Ketat dalam 5 minit - Mampu mengetatkan vagina yang sudah longgar hanya dalam masa 5 minit selepas penggunaan.

  • Menambah rasa sensitif - Menambahkan rasa sensitif dan keinginan serta membuatkan tahap klimaks anda di tahap yang maksimum.

  • Seperti malam pertama - Menyegarkan dan meransang pasangan anda seakan-akan di malam pertama.

  • Menganjalkan dan mengetatkan kembali alat sulit wanita

  • Memberikan perasaan terbaik ketika bersetubuh, bertindak sebagai pelincir wanita semulajadi dan perangsang.

  • Dapat menikmati perhubungan suami isteri yang lebih menarik

  • Sebagai penjagaan harian untuk melambatkan kesan penuaan

  • Dihasilkan dari sumber tumbuh-tumbuhan, tidak mempunyai ‘side effect’ termasuk bahan kimia

Jika dulunya, si suami cepat kebosanan. Kini tidak lagi. Dalam masa 5 minit anda akan rasa perubahan faraj anda.

Tidak lama. Hanya 5 minit faraj anda ketat seketatnya!



Bagaimana VGRiP mampu berikan malam jumaat terindah buat suami anda?

Jika pada hari biasa, suami anda hanya rasa puas biasa-biasa saja bila bersama, selepas guna VGRiP, suami anda akan rasa sehingga 5 kali lebih puas dari biasa!

Cara Penggunaan:


Hanya perlu lumurkan 2 titik vgrip di hujung jari anda, dan masukkan hujung jari anda ke dalam lubang faraj selama 15 saat. Gunakan 5-30 minit sebelum bersama.

100% selamat dan halal- mengandungi herba herba terpilih sahaja. (kacip fatimah, manjakani, senamaki dan ubi jaga). Disahkan oleh KKM.



FAQ

Adakah produk ini bahaya?

-Tidak. Produk ini 100% selamat dan dijamin berkesan dan sesuai untuk semua jenis kulit.

Ianya dirumus menggunakan herba. Ada Sijil KKM dan Halal.


Perlu ke saya pakai hari-hari?

-Hanya perlu pakai setiap kali hendak bersama. Tetapi, untuk permulaan botol pertama, digalakkan memakainya setiap
hari sekali. Botol seterusnya hanya perlu apply sebelum bersama (*Saranan ini untuk peroleh kesan maksima).


Siapa je boleh guna?

- Semua wanita tak kira umur. Termasuk wanita yang mengandung (*3 bulan kebawah).


Berkesan dalam 5 minit?

-Ya! Ia mengandungi bahan aktif yang membantu vagina menyerap serum dengan cepat. Jadi kesan boleh dirasa dalam 5 minit.


Sebotol berapa tahan berapa lama penggunaan?

-Sebotol VGriP penggunaan untuk 2 bulan.Sangat jimat!

Dimana nak beli?

-Produk ini hanya dijual oleh kami secara online. Produk ini tidak akan didapati di luar. Jika ada, awas itu pasti produk tiruan!


Siapa kami?

-Kami adalah syarikat bumiputra muslim yang bertapak sejak 2010 lagi.

















READY STOCK....!!!

HARGA  !!!


RM 150 SM
RM 160 SS

HARGA PROMOSI DARI KAMI !!!


1 BOTOL RM 120 SM / RM125 SS
FREE POS
* SEBULAN PENGGUNAAN

2 BOTOL RM230 SM / RM235 SS

FREE POS
* 2 BULAN PENGGUNAAN


100%ORIGINAL

KAMI ANTARA STOKIS YANG SAH.




PENGHANTARAN: 

KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp
013-7674441

CONCENTRATED MINERAL DROPS (CMD) ORIGINAL !!!

CONCENTRATED MINERAL DROPS (CMD) ORIGINAL !!!


1 BOTOL = 120ML = 2000 TITIS

HARGA CMD 120 ML :
RM 140.00 (SM) / RM 145.00 (SBH/SRWK)


Free Poslaju

KIRA2 PENGGUNAAN DUA BULAN LEBIH BAGI ORANG DEWASA

(Harga diatas termasuk kos penghantaran diseluruh Malaysia, Sabah & Sarawak)


KEISTIMEWAAN CMD 
 1001 KHASIAT, BERIBU TESTIMONICMD bukan calang-calang produk dan bukan macam produk yang berlambak kat pasaran. 


Air kedua terbaik selepas air zam2. Air zam-zam 99 mineral, yg ni 72 mineral. Dua2 beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai la ke orang tua.. Dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah. Mencegah lagi baik dari Mengubati . 


Antara khasiatnya ialah untuk: 

Kencing Manis 
 Resdung 
 Darah Tinggi 
 Asma 
Gout 
 Buasir 
Barah Payudara & Usus 
 Begok 
Meningitis & Thalasemia 
 Ceasarean Jantung & Barah
 Jantung 
 Barah Otak 
Darah Rendah 
 Strok 
 Angin Ahmar 
 Buah Pinggang 
Migrain 
 Gastrik 
 Paru Berair 
 Kulit Kering 
Berat Badan 
 Sakit Anggota Badan 
Badan Letih 
 Kuat Merokok 
Sakit Sendi 
Kurang Selera Makan 
Kecederaan & Patah Tulang 
 Ketagihan alcohol& dadah


MACAM MANA PROSES CMD DI KATAKAN BERKESAN?
Concentrate Mineral Drops : 
Titisan air dari Mata Air Great Salk Lake. Tasik ni berada 1000KM jauh dari bandar.. 

Tiada pencemaran, di kelilingi gunung. 
Air hanya masuk tapi tak mengalir keluar. 

Begitu hebat ciptaan Allah. 
Air dari tasik ini lah yang berkhasiat untuk kita gunakan dan amalkan dalam kehidupan seharian kerana ianya kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat. Air tasik ini diekstrak dan disejat secara solar dan ditapis dan di pasteur secara semulajadi.



CARA PENGGUNAAN CMD - LUARAN & DALAMAN 

Kanak-kanak @ Remaja : 
1 titis bagi setiap 2 kg berat badan. 1-5 titis sehari. 

Dewasa : Berat badan dibahagi 2. Contoh 80KG/2 bersamaan 40 titis 
Dewasa Sihat : 30 titis sehari (10 titis pagi, 10 titis petang and 10 titis malam) 

Masalah Kesihatan : 40 titis sehari (Pagi:Petang:Malam)

TIADA MASALAH SEKIRANYA ANDA BOLEH HABISKAN 30 TITIS TERSEBUT DALAM JUMLAH TITISAN BERBEZA, JANJI HABISKAN JUMLAH TERSEBUT. Mungkin pagi 15, Malam 15, Terpulang pada Anda.

PENGAMBILAN YANG KONSISTEN SETIAP HARI ADALAH PENTING DEMI UNTUK KEPUTUSAN YANG TERBUKTI KEBERKESANAN CMD !!! “ Konsisten Setiap Hari “ 


CADANGAN PENGAMBILAN BAGI PERTAMA KALI

Cadangkan penggunaan dos kecil dulu 1-5 titik supaya boleh diterima dari segi rasa dan kesan. Naikkan dos sedikit demi sedikit. Lain orang lain kesannya. 
KANAK-KANAK - 1 Titis

DEWASA - 5 Titis, masukkan kedalam Cawan (Mug) - 250ml
Pesakit buah pinggang. Mulakan dgn dos kecik dahulu seminggu pertama. Sebab pesakit buah pinggang tidak boleh lebih mineral dalam badan.



WAKTU PENGAMBILAN

Sebaiknya diambil selepas makan. 
Boleh campurkan ke dalam segala jenis minuman.Boleh ditambahkan ke dalam masakan.

Titis dalam air kosong, air manis,teh,sirap,jus,susu,kopi,jamu,sup, supplement dan makanan. Kalau titis dalam makanan, makanan akan lebih lambat basi. 
Kesan pengambilan: Badan akan lebih sihat, segar, cergas dan bagus untuk yang mempunyai masalah kesihatan yang lain.


CMD TIADA KESAN SAMPINGAN

Pada tahap awal pergunaannya, biasa ada reaksi positif,dimana berlaku keseimbangan bio-kimia serta pengeluaran toksid di dalam badan, bagi tempoh yang sekejap sahaja.

Reaksi tersebut seperti cirit-cirit,mual, pening-pening, gatal-gatal, mengantuk, sering kencing dan lain-lain. Perkara ini tidak lama, sekejap sahaja. 

Berbeza-beza antara seseorang,hal ini bergantung berapa banyak kekurangan mineral didalam badan seseorang. Ada sesetengah orang tiada apa-apa masalah yang dihadapi setelah pertama kali mengambilnya.

CMD ini amat baik sekiranya diambil bersama-sama ubat doktor atau makanan-makanan tambahan(supplement) yang lain, kerana dengan mineral yang cukup didalam badan, ianya membantu penyerapan ubat dan makanan tambahan dengan optima dan berkesan. 
Dimana membantu dan menpercepatkan proses penyembuhan penyakit yang dihadapi. BERKESAN !!! INSYAALLAH.


MASALAH LUARAN

Untuk masalah rabun: Titis (Cairkan sedikit) kat mata atau campurkan dlm ubat mata atau dgn air
Untuk kecantikan kulit: Sapu atau semburkan air campuran CMD kat muka

Untuk masalah pendengaran: Titis kat lubang telinga atau campur dgn ubat telinga

Untuk memutihkan dan kesihatan gigi: Campurkan CMD dengan ubat gigi.

Untuk masalah rambut: Campurkan CMD dengan syampoo atau minyak rambut.

Untuk masalah resdung: Titis CMD kat lubang hidung.

Boleh digunakan sebagai MINYAK URUT.

Boleh digunakan untuk rendaman kaki.


Terdapat 1001 khasiat

STROKE/GOUT: Ambil 500ml air- 10 titis diminum dan ambil 2-3 titis CMD, gosok tempat yang ada masalah tersebut. InsyaAllah penyembuhan segera.

SERANGAN JANTUNG MENGEJUT: Titis 2-3 kedalam mulut,letakkan dibawah lidah, InsyaAllah, ion-ion elektrik didalam mineral akan membantu jantung berfungsi dengan baik.Disamping minum campuran mineral 10 titis kedalam botol air mineral 500ml.




Penyakit berbahaya boleh diatasi dengan 20 titik sahaja (min)

1. Masalah Penglihatan : Rabun dekat, Rabun jauh, Katarak.
CMD 20 – 40 titis (anak-anak : 1/2 berat badan) sehari, dibagi dalam beberapa kali minum.

2. Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
CMD 20 – 30 titis sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum.

3. Penyakit Kulit
CMD 20 – 40 titis sehari, dibahagikan dalam beberapa kali minum. dan sapukan CMD yang telah di sebatikan ke dalam air bersih (1 titis tiap 10ml) dibahagian kulit yang bermasalah.

4. Menghilangkan Gatal Kulit
CMD sebatikan dengan air bersih (40 titis/50ml) kemudian sapukan pada kulit yang gatal setelah kulit dicuci bersih. InsyaAllah rasa gatal akan hilang.

5. Kuku rosak
CMD 20 – 40 titis sehari, dibagi dalam beberapa kali minum. Rendam kuku dalam air hangat yang dititiskan CMD (40 titis/50ml selama 20 minit).

6. Bisul, Jerawat
CMD 20 – 40 titis (anak-anak : 1/2 berat badan) sehari, dibagi dalam beberapa kali minum. Picit bisul, jerawat dengan CMD yang telah disebatikan dengan air bersih (2 titis tiap 10ml).

7. Memutihkan Kulit
CMD 15 – 20 titis sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum. CMD beberapa titis ke body lotion, gunakan setiap habis mandi.

8. Rambut gugut, Rambut Beruban / Pewarnaan pd rambut
CMD 15 – 30 titis sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum. titiskan CMD 3 titis di shampoo saat meramas, picit kepala. Larutkan CMD 1 titis ke dalam 10 ml air, sapukan ke kulit kepala sebagai tonik.



9. Menurunkan Berat Badan
CMD meningkatkan metabolisme dan memenuhi keperluan nutrisi dalam diet. CMD 10 titis sebelum sarapan, 10 titis sebelum makan siang, 10 titis malam.

10. Terseliuh / Bengkak
CMD 15 – 30 titis sehari (anak-anak : 1/2 berat badan), dibahagi dalam beberapa kali minum. Sapukan beberapa titis CMD di bagian yang bengkak.

11. Peminum alkohol/Perokok
CMD 10 – 20 titis ke dalam minuman. Menghilangkan efek negatif kerana minuman beralkohol (muntah, sakit kepala dan sindrom ‘hang over’).

12. Memutihkan Gigi, Mencegah gigi berlubang, Gusi Bengkak & Berdarah (Ginggivitis)
CMD 2-3 titis campur dengan ubat gigi anda.Bertindak antiseptic mulut.

13. Mengganti Elemen/Mineral, Elektrolit
Mengembalikan Mineral yang Hilang dari air Suling atau Reverse Osmosis, kehilangan elektrolit (akibat diare, aktiviti berat, dll).
CMD 5 – 10 titis

14. Sakit Ulcer
CMD 15 – 30 titis (anak-anak : ½ berat badan) sehari, sapukan CMD yang telah dilarutkan (2 titis dalam 5 ml air masak) atau dikumur-kumur.

15. Sakit Tekak 
CMD 20 – 40 titis (kanak-kanak : ½ berat badan) sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum.Dan kumur-kumur dgn air yang telah dititis CMD .

16. Gastrik
CMD 15 – 40 titis sehari, dibagi dalam beberapa kali minum.

17. Sembelit
CMD 10 titis kedalam 250ml air setiap bangun tidur pagi. CMD 15 titis dalam air suam setelah sarapan dan CMD 10 titis sebelum makan siang.

18. Cirit Birit
CMD 10 – 30 titis (anak-anak : ½ berat badan) sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum.

19. Sakit Perut & Abdominal
CMD 15 – 20 tetes dalam 500 ml air, minum secara berperingkat



20. Sakit Sendi, Sakit Urat
CMD 20 – 40 titis sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum. Oleskan beberapa tetes CMD di bagian yang bengkak, sakit.

21. Sakit Bahagian Saraf 
CMD 20 – 40 titis sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum. Sapukan beberapa titis CMD di bahagian yang sakit.

22. Masalah Tulang Rapuh / Osteoporosis
CMD 20 – 40 titis sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum.

23. Hipertensi (Tekanan Darah Tinggi), Stroke
CMD 15 – 30 titis sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum.

24. Tekanan Darah Rendah
CMD 15 – 40 titis sehari, dibagi dalam beberapa kali minum.

25. Kencing Manis
CMD 15 – 40 titis (anak-anak : ½ berat badan) sehari, dibahagi dalam beberapa kali minum.

26. Kolesterol Tinggi
CMD 20 – 40 titis sehari, dibahagi dalam beberapa hari.

27. Penyakit Kurang Mineral 
Tambahkan 30 titis CMD setiap hari. CMD akan membantu melindungi anda dari semua penyakit.

28. Untuk Pemandu
Disarankan minum 30 titis CMD setiap hari. Anda pasti rasa lebih bertenaga dan tidak mengantuk.

29. Melecur
Sapukan CMD ke bahagian badan, ia akan menghentikan radangan dan kesakitan dan mencegah kulit menggelembung akibat melecur.

30. Jangkitan/Kegatalan Dalam Faraj
Cuci di kawasan terlibat dengan CMD yang dicairkan 30 titis/1 liter air.Ia akan menghentikan masalah radangan dan gatal dalam faraj.

31. Penyakit “ Cervical Cerelebra”
Minum 15 – 30 titis CMD, dua kali sehari ( pagi dan malam). Sapukan CMD yang telah dicairkan (40 titis/50ml air) di bahagian yang bermasalah.Ia akan melegakan anda dari rasa sakit.

32. Untuk Memasak
Tambahkan beberapa titis CMD bila anda memasak,anda akan menikmati masakan yang kaya dengan mineral dan bagus untuk kesihatan keluarga.

33. Kanak-Kanak Yang Cerewet Tentang Makanan
Tambahkan 3-5 titis CMD ke dalam susu, sup atau jus. Ini akan membaikpulih seleranya.

34. Untuk Orang Sihat
Minum 30 titis setiap hari, iaitu 10 titis pagi: 10 titis tengah hari: 10 titis malam, Anda boleh campurkan didalam air masak, air sejuk, air mineral, kopi O, teh,jus dan lain-lain. Akan membantu memelihara kesihatan dan membekal nutrient yang kurang dalam diet anda. INSYAALLAH, ANDA SIHAT.

TESTIMONI
CONCENTRATED MINERAL DROPS(R)  -  CMD
“19 Tahun didalam pasaran dunia” & “Ribuan testimoni yang menakjubkan” !!!!!

KENCING MANIS
DEMAM DENGGI
MELECUR
EKZEMA
 
KUDIS KEPALA
BATU KARANG



 ANDA ATAU ADA AHLI KELUARGA ANDA YG MENDERITA BATU KARANG?

Jom cuba CMD...

Cara guna: Titiskan dalam minuman (tidak melebihi dos yg disarankan*)


Campurkan dalam minyak urut dan usapkan di bahagian ari-ari






DARAH TINGGI


PERBEZAAN CORAK DARAH SETELAH MINUM CMD


ANAK KUNING (JAUNDIS)

SUSU IBU MAKIN MELIMPAH
KANSER


BUASIR
 
 



CMD MURAH, BERBALOI-BALOI....1 produk, utk penawar semua penyakit
INSYAALLAH 

HARGA CMD 120 ML :
RM 140.00 (SM) / RM 145.00 (SBH/SRWK)
Free Poslaju



tunggu brg sampai depan pintu 
beli tanpa ragu -ragu



PENGHANTARAN: 

KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 

KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp
013-7674441